مگنت یخچال پکیج 3 تایی سایز A4

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا کارت به کارت

امکان بازگشت کالا

تا 7 روز پس از تحویل در صورت خرابی می توانید پس دهید 

فروش عمده

برای خرید های بالای 50 عدد تخفیف ویژه داریم

یکی از مکان هایی که ما دوست داریم عکس ها و یادداشت هایمان را آنجا قرار دهیم، روی درب یخچال است. ما در طول روز بارها وارد آشپزخانه می شویم و نگاهمان به درب یخچال می افتد. وقتی عکس، تصویر و یادداشتی را آنجا قرار می دهیم برای ما جذاب است یا می تواند یادآور خوبی برای امور روزانه باشد. مگنت یخچال پکیج 3 تایی سایز A4 یک محصول جالب و کاربردی است که مزایای زیادی دارد.

شما می توانید یادداشت های روزانه خود را روی مگنت های بنویسید و از این طریق برنامه خود را مدیریت کنید. بارها برای ما پیش می آید که به دلیل فراموشی موضوعی را به تعویق انداخته ایم. داشتن یک مگنت روی درب یخچال که با کمک آهنربا در جای خود ثابت می ماند حتما موثر است. شما می توانید ایده های زیادی را با کمک این مگنت ها عملی کنید.

فروشگاه اینترنتی لبخند فریم محصولات کاربردی و جذابی را برای شما فراهم کرده است. انواع قاب عکس در طرح های جدید و خلاقانه و همچنین تخته شاسی ها و مگنت های باکیفیت در این فروشگاه ارائه شده است .شما می توانید این محصولات را با بهترین کیفیت خریداری کنید. اینجا همان جایی است که می توانید بسیاری از ایده های خود را جامه عمل بپوشانید. پس نیاز خود را مشخص کنید و به جستجو بپردازید.

شما می توانید برای خرید مگنت یخچال  به صورت عمده و تکی از صفحه اصلی لبخند فریم دیدن نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مگنت یخچال پکیج 3 تایی سایز A4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *